پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226971
بدترين خبر در بدترين زمان ممکن براي منصوريان
تاریخ انتشار : 1395/08/19 10:09:29
نمایش : 1196
بدترين خبر در بدترين زمان ممکن؛ منصوريان بعد از فوت پورحيدري به اين فکر مي کرد که با بازگشت مصدومانش و تهييج هواداران، استقلال را جلو ببرد ولي مصدوميت وريا غفوري دقيقا همان چيزي بود که براي خراب شدن همه تفکرات منصوريان لازم بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، استقلالي ها و شخص منصوريان قبل از اعلام اين خبر، تقريبا توافقات شان با همتاي خوزستاني را براي معاوضه بازيکن در نيم فصل انجام داده بودند. منصوريان در خط حمله اش نياز به بازيکن داشت و خوزستاني ها هم مرداني مي خواستند براي سر و سامان دادن به اوضاع دفاعي شان. بنابراين قرار شده بود زهيوي راهي تهران شود و استقلال هم يکي از بين فرشيد باقري، امين حاج محمدي و ميثم مجيدي را به انتخاب پورموسوي راهي اهواز کند. در اين ميان، گفتگوهاي طرفين به قدري دوستانه بود که منصوريان حاضر شود بهنام برزاي را هم به تيم همنام قرض بدهد چون خوزستاني ها گفته بودن زهيوي را در ازاي يک بازيکن دفاعي به علاوه يک بازيکن هجومي به تيمي ديگر مي دهند.

با مصدوميت غفوري، برزاي در استقلال ماندني مي شود و منصوريان هم ديگر بازيکن بلااستفاده اي در فاز هجومي ندارد. حالا جذب زهيوي به مشکل خورده مگر اينکه خوزستاني ها راضي شوند به جاي يک بازيکن هجومي، يک بازيکن دفاعي ديگر را از استقلال قرض بگيرند.

منبع:
آي اسپورت
 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html